Jakość i serwis

Najwyższe wymagania co do jakości.
Ufać należy, ale kontrolować trzeba.

Kontrola jakości to u nas najlepsza gwarancja utrzymania stałego, doskonałego poziomu naszych usług i produktów. 8 pracowników naszego Działu Zarządzania Jakością dbają każdego dnia o to, by nasi Klienci mogli w swoich warsztatach zaoferować serwis na najwyższej klasy.
W wielostopniowym procesie współpracujemy z niezależnymi Instytutami zajmującymi się kontrolą jakości: sprawdzani są dostawcy, standardy produkcji części w fabrykach oraz sposoby dostawy. Naukowe kontrole jakości materiału, złożenia części, ich wytrzymałości i odporności na zużycie dają nam gwarancję , że nasze produkty są godne zaufania . Dzięki temu możemy dotrzymać danego Państwu słowa – gwarantujemy najlepszą jakość.

Zamówienie złożone do 16:00 –
Dostarczone następnego dnia

Zgromadzone zapasy oznaczają związany kapitał. W związku z nieustannie malejącą liczbą sztuk maszyn i coraz bardziej zróżnicowanym rynkiem, jedynym sensownym pod względem ekonomicznym rozwiązaniem jest centralne zogniskowanie powierzchni magazynowej dla całej Europy.
Dzięki powierzchni magazynowej 30. 600 m2 jesteśmy specjalistą z branży, który posiada największy centralny magazyn części zamiennych. Przechowywane jest w nim stale 122.500 pozycji. Dziennie przygotowujemy średnio 4.328 wysyłek. A stopień realizacji naszych dostaw wynosi 96,2%.

Spełnienie współczesnych standardów branży wymaga doskonałych rozwiązań logistycznych. Nowoczesna technika magazynowa oraz sprawdzeni partnerzy logistyczni umożliwiają nam dostosować cały proces dostarczania artykułów do potrzeb naszych Klientów.
Dzięki systemowi Expressbox (paczek wielokrotnego użytku) GRANIT obniżyliśmy zużycie opakowań, a jednocześnie możemy jeszcze lepiej chronić nasz towar przed wpływami pogody i trudami transportu.

Proszę podać adres e-mail.